Saturday 8 August 2009

Tag from Mira

Since i just got back n too lazy to do anything meaningful...kite lyn tag from Mira, my skoolmate aka tmn sepermainan time kecik2 dulu~

Bekas Kekasih Saya: ...

Saya sedang mendengar: Tak Bisa Memilihmu by Sixth Sense

Mungkin saya patut: siapkn practical report, basuh baju, kemas rumah dan packing utk pindah tp mungkin sy patut jer...hakikatnye =.=


Saya suka: warna n ceria

Sahabat-sahabat saya: adelah kesygn sy

Saya tak faham: kenapa saya selalu berase pelik2


Saya kehilangan: rutin saya utk seketika. hv to get use to it

Ramai yg berkata: realiti itu mmg kejam.hoho

Cinta itu adalah: rahsia

Di suatu tempat, seseorang sedang: makan dgn sedapnye....sy mahu juge!

Saya akan cuba: menguruskn life sy yg makin serabut nih

Perkataan SELAMANYA membawa maksud: sampai bila2

Telefon bimbit saya: dh berumur 3 thn lebih dan perlulah bertukar...blackberry bitte!! danke :)

Bila saya terjaga: sy slalu bersyukur sy masih lg bernyawa :)

Saya paling meluat: bile org meluat dgn sy.hahaha

Pesta/parti adalah: sgt sesak. sy xsuke

Haiwan yang paling comel pernah saya temui: tak perasan la pulak. [salah sy xbrape nk usha haiwan.mungkin sbb mak sy xsuke haiwan *sorry mak ;p*]


Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah: di umur sy tak perlu pikul byk tanggungjawab n xfaham erti real life.main2 kn best


Hari ini: sy abeskn dlm train jer. hantar mereka2 pulang msia

Malam ini saya akan: xsabar2 tggu esok pagi

Esok pula saya akan: berharap SELAMANYA ialah hr ahad

Saya betul-betul inginkan: sebuah kehidupan yg gembira disamping org2 yg sy syg

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: ok. sy ready utk keluar!

Pusat membeli-belah atau arked permainan: shopping mall aka therapie center. hik!

Makanan Barat atau Jepun? : owh mestila jepon sbb sy suke sushi xsuke dgg itu! yurks

Bilik yang terang atau gelap?: samar2 boleh x? sy tkt gelap tp sy xsuke sgt terang

Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang: bye

Siapa yang ingin anda tag?:
kayrun, wo, fira, acap, lisa n every1 yg i follow la senang

6 comments:

Unknown said...

pk pasal makan je..

ala dah pernah buat kat fb. copy paste je la haha

Chybee said...

haha...itu la psl. awk copy paste la dlm blog ;p

hAfIz said...

bli je blackberry tu..hehhehe

Chybee said...

belikan....thanx! =)

hAfIz said...

bitte :p

Chybee said...

ok la.tolong belikn blh? plsss.... ;)