Sunday 24 January 2010

SLR org gmbr org aku yg kecoh

td mase nk buat homework tbe2 mata cm berat...so hajat hati nk tido la kn but tgn cm gatal plak nk scroll2 maus ni then terjumpe la pictures2 random org len.

aku layan usha je sbb mmg aku suke pon tgk2 gmbr ni tp gmbrnye cm huduh semacam. ala2 goyang gelap sgt blur2 gitu. cm most of them plak tu. aku continue jela tgk sbb cm cool je tgk pic org g holiday sane sini kn lgpon mata yg berat td tbe2 secara ajaibnye jd segar pulak. abaikn jela sikit2 cacat cela tu. usha punye usha then terperasan la yg tuan punye gambar2 tuh gune slr rupenye... wut der?

suddenly aku jd xpaham. then awat gmbr buruk benor. mengalahkn camera cikai aku. aku mmg xreti amik gmbr sgt. admit. dats y pakai cam besa. tu pon auto je. nk adjust2 sendiri mmg harapan la. ni la aku xpaham if xreti nk gune cam asl stil psg niat gune slr. xker cm membazir? [semenjak dua menjak ni mmg aku dok pk cmne nk save duit je :( ]

tolong la kasi aku paham. kenapa ade org bukan sahaja berniat malah dah pon beli slr if xminat nk amik gmbr ks cun ek? ni ambik ala kadar jer... membazir nye weyh! xboleh trime. dalam xpaham2 tu aku tgk gak sume pic dye smpi abes. hahaha...sengal jugak.

*xde keje aku dok sebok hal org. biaq pi la org tu nk beli mende alah rege ribu2. bukan duit akoo...kecoh giler la diri sendiri.

4 comments:

JelinaJoli said...

ala..tu pesen manusia nak ikut tren dan belagak. beli slr, tapi gambar mcm pakai fujifilm. beli henpon 3g, ada wifi bagai. tapi main sms je. hilang slr tu baru meraung kot.


ps: kalo gua, mesti dah flush gambar tu dlm jamban. serupa pakai slr cikai.

Chybee said...

itu la. gua pon pk same cm lu gak. mule2 igt cam besa gua kasi ampun la tp slr. dasar giler gadget men beli asl nmpk cool. cet!

gua rase dye simpan gmbr tu sbb slr dye xle nk dlete gmbr kot. hahaha

angelkoboi said...

kecoh la lu..haha.. *jokes..*
ape lagi,beli la satu..hahaha...

Chybee said...

haha...in process. tggu income dr si dia. lol... tp tgh consider again cz budget xckup 4 everything :(