Sunday 17 January 2010

Bila hati xselari dengan otak

salah ke aku jd different? xboleh ke if aku berani frm org laen? now aku in pressure. mentally ill. xkan ckp bout that topic anymore. silap2 ade yg aku purposely buat biggest mistake ever supaya ade pihak blh bertenang. susahnye aku nk explain ape aku rase. skali skala aku nk berfikiran baik dan buat perkara betul afta byk2 salah silap dosa aku buat sepanjang hidup dan harap jd permulaan yg baru tup tup...haish. sila terus berada di dlm kesilapan yer. sorry anda tidak dpt dibantu. harap2 nanti xde la yg nyesal. aku sepatutnye bertenang tp xle tenang bila airmata ngalir2 xberenti. i thot i'm gonna be fine but i'm not. kenapa lah aku dilahirkn sensitive? each time pon aku sendiri yg ssh. bukan org laen. membenci diri. xsuke konflik dalaman time2 nk exam ni. ade yg rse nk back to my own world xcampur org ni. tekanan!!! comments and questions are not welcome.

3 comments:

Nisa Kamaruddin said...

er....wut happen??!!!!!

angelkoboi said...

krun, comments and questions are not welcome.

Nisa Kamaruddin said...

xpe..xkisah..ak nk tau jugak!! lol